Bez svých zaměstnanců by firma byla jen prázdnými budovami, kde se nic neděje. Je proto třeba si zaměstnanců vážit, naplno je zapojit do pracovního kolektivu, a hlavně je o všem informovat. Jen díky tomu prostory ožijí čilým pracovním ruchem a firmě se bude dařit. Není proto náhodou, že si společnost Foxconn, která je předním světovým výrobcem elektroniky a počítačových součástek, zvolila za přídomek svého zaměstnaneckého časopisu slovo Živý. Je totiž nejen pro lidi, ale hlavně o lidech. Ostatně ve všech závodech této tchajwanské nadnárodní korporace jich pracuje přes jeden milion.
Živý Foxconn, který je aktuálně jediným tištěným interním komunikačním kanálem společnosti v České republice, jsme začali vydávat v polovině roku 2019. Časopis vychází čtyřikrát ročně ve dvou jazykových mutacích a má 32 stran. Zatímco česká verze je tištěná, anglické vydání je distribuováno elektronicky. Magazín přináší informace o každodenním životě firmy – od zajímavých ocenění či novinek přes inovace nebo technologické změny až po CSR projekty a hluboké lidské příběhy. Představuje jak svět za branami závodů v Pardubicích a Kutné Hoře, tak i ten vzdálenější pomocí reportáží z dovolených a cest. Nechybí však ani vzdělávání nebo výhled do budoucna. Pouhé otáčení za tím, co bylo, totiž nestačí.