COT media má nové logo

12. 9. 2018

Vydavatelství COT media přichází s příběhem 3 teček

Praha, 12. září 2018 – Vydavatelství COT media v posledních dvou letech významně rozšířilo své portfolio a v souvislosti s rozvojem společnosti představuje letos na podzim nové logo i celou korporátní identitu. Spojení čistého písma a jednoduchého piktogramu má přispět k lepší zapamatovatelnosti značky.

Logo ke stažení: https://www.cotmedia.cz/ke-stazeni/

Základ nové prezentace vznikl v grafickém studiu vydavatelství. „Nové logo navazuje na původní svou barevností, kterou symbolizujeme stabilitu a tradici. Změnili jsme font, aby byl modernější a dynamičtější. A především jsme logo doplnili o piktogram, jehož základem je kruh coby symbol jednoty, celistvosti a zároveň prostoru pro komunikaci. Kruh je doplněný o tři tečky, které evokují sdílení slova, pokračování a přidanou hodnotu, kterou vydavatelství nabízí svým klientům,“ vysvětluje autor návrhu Bogdan Tkaczyk.

Koncepční změna zároveň posiluje vnímání firemních vizí a hodnot. „Jsou jimi kreativita, kvalita a CSR, tři pilíře našeho rozvoje. Vysoce konkurenční prostředí dnes klade zvýšené nároky na komunikaci firem, a to nás přirozeným vývojem dovedlo k okamžiku, kdy jsme kategorii vydavatelského domu přesáhli. Jsme na trhu více než jednadvacet let a dnes máme vedle tištěných médií silnou i eventovou divizi, pro klienty připravujeme i digitální obsah,“ říká jednatelka společnosti Eva Frindtová.

Nové logo nahrazuje to dosavadní, které společnost používala od roku 2006. Jedním z důvodů pro změnu loga byla i skutečnost, že logo společnosti bylo stejné jako logo jednoho z časopisů vydavatelství. „B2B titul COT – Celý o turismu byl naším prvním tištěným časopisem a zpočátku tedy i vlajkovou lodí, dnes už je jednou z mnoha našich aktivit. Původní logo časopisu ponecháváme, ale společnost a její jednotlivé divize bude zastřešovat nové logo,“ doplňuje Eva Frindtová.

Změny se netýkají pouze korporátní identity, ale také společnosti jako takové. „Posílili jsme pozice středního managementu a nastavujeme takové prostředí, které bude organizováno po divizích. To by mělo zajistit v širším záběru stále stejně flexibilní a kreativní přístup ke klientům,“ dodává nový ředitel obchodu a marketingu Zdeněk Novák.

 

Další informace poskytne:

 

Zdeněk Novák                                                                                                

ředitel obchodu a marketingu

 

Tel.: +420 226 257 737

Mobil: +420 739 126 946