COT group nově spolupracuje s Oborovou zdravotní pojišťovnu

16. 2. 2021

Společným cílem OZP a COT group je motivovat pojištěnce k péči o zdraví

 Praha, 15. února 2021 – Komunikační agentura COT group uspěla hned ve dvou veřejných zakázkách, které pro následující období vypsala Oborová zdravotní pojišťovna. COT pro ni bude připravovat klientský magazín BONUS po dobu dvou let a v roce 2021 i marketingovou a mediální strategii.

V rámci vydávání časopisu BONUS bude mít agentura na starosti zajištění redakčního a grafického zpracování včetně autorských fotografií, článků a kompletní předtiskové přípravy. Tištěný časopis bude mít na webu a sociálních sítích nově svou elektronickou listovací verzi, říká obsahový ředitel agentury COT group Marek Hubač. „Rádi bychom naše čtenáře pozitivně motivovali k péči o to nejcennější, co máme – o naše zdraví. Věříme, že výsledkem spolupráce OZP s COT group bude klientský časopis, jenž se díky své nové podobě stane jak přehledným průvodcem v oblasti benefitů, které OZP svým klientům nabízí, tak rádcem a pomocníkem na cestě ke zdravému životnímu stylu,“ vysvětluje obchodní ředitelka OZP PhDr. Miloslava Lukešová.

Časopis BONUS vychází pololetně v nákladu téměř 40 tisíc kusů. K dostání je zdarma především na všech pobočkách Oborové zdravotní pojišťovny. Změnou projde jeho obsahová struktura, v rámci které se čtenářům představí hned několik nových rubrik. Na stránkách časopisu se veřejnost přehledně seznámí s hlavními benefity OZP a dalšími nadstandardními výhodami. Součástí obsahu bude více redakčních žánrů než doposud, a také více praktických rad. Věnovat se bude i problémům, které trápí mladší generace, jako jsou obezita, nebezpečí pohlavních chorob nebo rizika spojená s tetováním. Layoutu budou dominovat prvky výrazné korporátní identity OZP.

Komunikační agentura COT bude navrhovat a naplňovat i marketingovou a mediální strategii OZP, včetně přípravy kreativních výstupů. „I na výběru zdravotní pojišťovny záleží! A toto zdánlivě jednoduché, ale velmi důležité sdělení bude pro spolupráci OZP a COT v rámci komunikace směrem ke stávajícím i potenciálním klientům OZP klíčové,“ potvrdila obchodní ředitelka OZP PhDr. Miloslava Lukešová.  

„V akvizičních kampaních proto odlišíme OZP od ostatních zdravotních pojišťoven. Rádi bychom prostřednictvím konkrétních příběhů zvýšili povědomí veřejnosti o tom, co vše svým klientům může pojišťovna nabídnout. OZP totiž disponuje řadou nadstandardních služeb, které si zaslouží pozornost,“ prozrazuje jednatelka agentury COT group Eva Frindtová.

Galerie