Staň se součástí našeho týmu

Lidé si pamatují věci prostřednictvím asociací a příběhů. My, komunikační agentura COT group, jsme začali psát ten svůj ještě coby vydavatelství před 25 lety jedním časopisem. Dnes je naše činnost rozdělena do 3 divizí: media, marketing, events a žijeme příběhy našich klientů. Jsme menší agentura s velkým srdcem a prima partou lidí, kteří si užívají jak spolupráci v kanceláři, tak společné firemní akce a nyní rozšiřujeme tým.

Projektový koordinátor

Jsi koordinátor srdcem i duší a neunikne ti žádný detail? Komunikace je pro Tebe přirozený pracovní nástroj? Uneseš zodpovědnost za svěřené úkoly, aby vše bylo správně a včas předáno klientovi?

Pokud ano, čti dál, možná hledáme právě Tebe!

Co bude Tvým úkolem?

  • accountská práce od A do Z – identifikuješ, co klient potřebuje a společně s týmem navrhnete a zrealizujete správné řešení;
  • spolupracovat s kolegy a předávat informace od klienta do našeho kreativního a realizačního týmu, tlumočit jazyk klienta do jazyka kreativce a naopak;
  • postarat se o to, aby všichni měli úplně všechny informace, které potřebují;
  • dohlížet na realizaci zadaných úkolů a hlídat časový harmonogram;
  • zadávání a kontrola výstupů, aby mělo vše hlavu a patu a realizace se nevzdálila záměru;
  • administrativa zakázky, plánování úkolů;
  • postarat se o to, aby všechny detaily tvořily jeden celek;
  • no a samozřejmě řešit nejrůznější problémy a úkoly, které přináší každodenní práce v agentuře.

Čím nás zaujmeš?

  • zkušeností na obdobné pozici v agentuře nebo ze světa produkce, s marketingovou komunikací jsi se již setkal/a na straně klienta, a nebo agentury alespoň 3 roky;
  •  znalostí a dovednostmi v on-line prostředí (soc. sítě, weby, aplikace);
  • když máš rád/a ve věcech pořádek a dokážeš si vše zorganizovat;
  • neunikne ti žádný detail a nedodělaná práce Tě nenechává v klidu;
  • schopností řešit stresové situace s chladnou hlavou;
  • slušnou angličtinou a pokročilou znalostí MS Office nástrojů;
  • chutí a snahou učit se novým věcem;
  • a v neposlední řadě neotřelými nápady a schopností je zrealizovat.

A čím bychom mohli oslovit my Tebe?

  • předáme ti naše znalosti a dovednosti;
  • budeš mít prostor pro rozvoj jak odborný, tak kariérní;
  • pracujeme pro různorodé a zajímavé klienty z širokého spektra oborů;
  • flexibilní začátek/konec pracovní doby;
  • sick days i možnost částečného home-office (po zapracování);
  • dog-friendly office;
  • zdarma bazén, posilovna v komplexu.

Rádi se s Tebou osobně potkáme a vše probereme. Napřed nám ale pošli strukturovaný životopis a pár slov navíc, které nám řeknou, proč chceš pracovat právě u nás.

Kontakt: zdenek.novak@cot.cz

Budeme se těšit!