FAIR PLAY: 1 665 schodů k úspěchu

Možná jste v olympijských dnech zaregistrovali projekt FAIR PLAY, v jehož rámci šest břeclavských sportovních nadějí dostalo možnost navštívit olympijskou Paříž, být očitými svědky vrcholných sportovních výkonů a setkat se v olympijské vesnici i Českém domě s českými olympioniky.

Projekt je součástí dlouhodobých aktivit společnosti FOSFA Life Science, které míří pod hlavičkou FOSFA Sport k cílené podpoře mládežnického sportu na Břeclavsku.

Už když jsme jako agentura dostali příležitost na projektu spolupracovat, tušili jsme, že půjde o výjimečnou a mimořádnou záležitost – projekt nejen podporuje olympijské hodnoty, ale především inspiruje mladé sportovce k dosažení jejich největších snů.

Při pohledu zpět na vše, co jsme pro projekt FAIR PLAY realizovali, jsme nesmírně hrdí na to, že jsme zvládli těch šestnáct set šedesát pět symbolických schodů, které vedou na vrchol Eiffelovy věže a pomohli jsme přispět k jeho úspěchu.

Řízení projektu: Pevný základ spolupráce

Všechny aktivity rámovalo řízení celého projektu, které bylo klíčové pro konečnou úspěšnou realizaci. Soustředili jsme se na koordinaci jednotlivých aktivit, od návrhů přes plánování až po samotnou exekuci.

Správa sociálních sítí: Komunikace v reálném čase

Komunikace v online prostoru je dnes nepostradatelnou součástí jakéhokoliv úspěšného projektu. Proto se stala jádrem komunikace i pro projekt FAIR PLAY. V rámci správy sociálních sítí byla ještě před odjezdem mladých sportovců do Paříže vytvořena olympijská komunikační linka na webu i sociálních sítích. Jejím úkolem bylo nejen informovat, ale také inspirovat a povzbuzovat. Vyvrcholením se ale samozřejmě stalo publikování fotografií a reel videí přímo z Paříže, díky nimž sledující mohli prožívat atmosféru olympiády spolu s našimi mladými sportovci. Zvolená strategie se ukázala jako nesmírně efektivní, naše příspěvky dosáhly vysokého engagementu.

@fosfa.sport

Na hřišti i mimo něj, pojď do toho FAIRPLAY. 🌟 Pohyb a sport formují silné osobnosti a pomáhají nám na cestě k cíli být nejlepším. Do našich životů přinášejí hodnoty, které stály i u zrodu olympismu. ❤️ Ať už jsi profesionální sportovec, nebo nadšený amatér, vždy pamatuj na to, že alfou a omegou ve sportu jsou radost z pohybu a FAIR PLAY! 🤜🤛 👀 Sleduj výpravu výjimečných sportovců z projektu FOSFA Sport na pařížskou olympiádu. #pojddotohofairplay #respekt #ucta #disciplina #duvera #pratelstvi #vyjimecnost #fosfasport

♬ původní zvuk – FOSFA Sport

Meta kampaně: Podpora kampaně FAIR PLAY

Pro zvýšení povědomí o projektu jsme rovněž spustili Meta kampaně na podporu projektu. Ty byly zaměřeny na sociální média a měly za cíl oslovit co nejširší publikum. Díky pečlivé analýze klíčových slov a cílenému marketingu jsme dokázali dosáhnout vysoce nadprůměrných výsledků, které přispěly k úspěchu celého projektu.

Redakční práce: Zpravodajství na fosfasport.cz

Kvalitní obsah je základem naší redakční práce. Na webu fosfasport.cz jsme pravidelně publikovali zpravodajství, které pokrývalo všechny klíčové události projektu FAIR PLAY. Čtenáři tak byli neustále v obraze a mohli sledovat cestu, názory i pocity mladých sportovců krok za krokem. Při tvorbě obsahu jsme se soustředili nejen na fakta, ale cíleně jsme pracovali s osobními prožitky a emocemi, aby se čtenáři mohli do mikropříběhů našich hrdinů skutečně vžít.

Merchandising: Hmatatelná připomínka                                              

Důležitou součástí celého projektu bylo vytvoření a výroba merche. Obohatili jsme oficiální olympijskou kolekci o logo společnosti FOSFA a vytvořili jsme sady oblečení a doplňkových předmětů FOSFA Sport pro ambasadory projektu FAIR PLAY.

Mediální zajištění: Desetidílný cyklus na ČT Sport

Spolupráce s Českou televizí byla další významnou součástí všech aktivit. Realizovali jsme desetidílný cyklus FAIR PLAY na ČT Sport, který detailně mapoval cestu našich mladých sportovců. Tento cyklus nejenže přilákal mnoho diváků, ale posloužil také jako efektivní nástroj pro šíření podpory mládežnického sportu a olympijských hodnot. Online vysílání pak umožnilo, aby se obsah dostal k divákům kdykoliv a kdekoliv.

Miniseriál k projektu FAIR PLAY na České televizi zde: https://www.ceskatelevize.cz/porady/16467875069-projekt-fair-play

Podpora: Outdoor reklama a soutěže

Pro dosažení efektivního zásahu jsme využili outdoor reklamu na Břeclavsku. Billboardy a plakáty byly strategicky umístěny tak, aby upoutaly co největší pozornost. Kromě toho jsme na Facebooku uspořádali soutěž, která zvyšovala interakci a povědomí o projektu. Navržena byla tak, aby byla zábavná a zároveň nesla hodnoty projektu FAIR PLAY.

Projekt FAIR PLAY pro FOSFA Sport byl pro nás jedinečnou příležitostí. Těšíme se na další podobné. Třeba právě s Vámi!