ŽIJEME PŘÍBĚHY NAŠICH KLIENTŮ

PŘINÁŠÍME FAKTA I EMOCE

VYTVÁŘÍME PROSTOR PRO VAŠE VIZE

KOUZLÍME SE ZÁŽITKY

OTVÍRÁME DALŠÍ DIMENZE

texty • fotky • ilustrace • grafika • sazba • korektury • tisk

prostory • program • pozvánky • účinkující • catering • moderátoři

interaktivní periodika• podcasty • obsah • digitální publikace

koncepty • strategie • kampaně • sociální sítě • vyhodnocení

Novinky

Aktuální vydání

KOMORA

Březnové číslo měsíčníku Hospodářské komory si aktuálně fenoménu prevence. Ta zdravotní již není prioritou pouze společenskou, ale také ekonomickou, respektive podnikatelskou. Prevence je ovšem stejně významná i v rovině technologické, kde trend digitální transformace akcentuje téma kybernetické bezpečnosti.

MAGAZÍN LEO EXPRESS

Hlavním tématem zimního vydání magazínu Leo Express je veřejný prostor a jeho kvalita. Naše okolí na nás bezprostředně působí a částečně ovlivňuje kvalitu našeho života. Vedle urbanismu a architektury si ale můžete odpočinout třeba u článku o seriálech nebo nalézt inspiraci v rozhovoru s Klárou Kolouchovou o hledání vlastních limitů.

BE THE BEST

Prosincové vydání magazínu Be the Best nabízí v pestré mozaice například příběh mladého královéhradeckého podnikatele Jana Juríka, zkušenosti majitelky společnosti Abydos Olgy Kupec či pohledy Ivana Baťky, Romana Chlupatého a Ivana Pilného na současnou nejen českou ekonomiku i společnost. A již tradičně je toto vydání spojeno s žebříčkem Českých 100 Nejlepších, který letos poprvé za čtvrtstoletí nemohl být v poslední listopadový pátek slavnostně vyhlášen ve Španělském sále Pražského hradu.

COT – CELÝ O TURISMU

Lednové vydání COT – celý o turismu je věnováno nejen novinkám pro rok 2021, ale zejména problematice domácího cestovního ruchu. Redakce se zaměřila mimo jiné na to, jakými kampaněmi, vouchery a dalšími nástroji kraje, města a obce podpoří domácí turismus. Velkým tématem vydání je také kategorizace a certifikace organizací destinačního managementu. Čtenáři se mohou těšit i na rozhovor s prezidentkou Asociace horských středisek Kateřinou Neumannovou, články věnované marketingovým trendům očekávaným v turismu v roce 2021 a mezi klíčové materiály čísla patří též článek o tom, v jaké výši budou letos města a obce vybírat místní poplatky z pobytu. Tuzemským regionem vydání je Ústecký kraj.

Naše firemní hodnoty

Od roku 1997 rozvíjíme české podnikání

1.

Žijeme příběhy našich klientů

2.

Jsme zdrojem informací i prostorem pro vzájemnou komunikaci

3.

Nová kreativní řešení jsou pro nás výzvou

4.

Ctíme etické jednání vůči partnerům i zaměstnancům

5.

Tým našich odborníků je zárukou profesionálně odvedené práce

6.

Přátelská firemní atmosféra dodává lidský rozměr a energii našemu jednání

7.

    Chcete odebírat náš newsletter?